Cita previa
Pots decidir quan vols que t’atenem per fer qualsevol gestió relativa al teu contracte.
D'aquesta manera podrem oferir-te'n la informació personalitzada.
Atenció al client
900 100 516
Truqueu-nos a aquest telèfon per a realitzar les vostres gestions.
Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 8h a 21h
Avaries i incidències
900 100 517
Posem a la vostra disposició aquest telèfon d’incidències durant les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any. Si teniu alguna incidència, el nostre equip d'ATERCA d’atenció telefònica us informarà sobre el tipus d’incidència, la importància i la durada aproximada de la intervenció. A ATERCA volem millorar amb vosaltres
Lectura de comptador
900 816 101
Per a facilitar-nos la lectura del comptador, disponible 24 hores al dia. Cal que tingueu el número de contracte al davant.
Canal d'informació i consultes per missatgeria instantània.
Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 9:30h a 21:00h
Pots decidir quan vols que t’atenem per fer qualsevol gestió relativa al teu contracte.
Per dur a terme el tràmit et demanarem el document que acrediti la teva identitat: DNI, NIE o NIF
Si la teva consulta està relacionada amb un pagament, una factura o un contracte.
Si no ets el titular del contracte, necessitarem el document d’autorització.
Consulta la documentació necessària per a les altes noves.
Adreça
C/ Alacant 30, Polígon Son Bugadelles
07180, Calvià
Oficina d'atenció al client d'ATERCA
Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 8:30h a 10:30h, d'octubre a juny, els dimecres de 15:30h a 18:00h